• Hey Guest, we're evolving the future of TeaSpeak.
    You're invited to join the discussion here!

Completed After restart changes disappeared

Status
Not open for further replies.

dension

Well-known member
Premium User
Hi,

Reinstalled server, i put virtual servers with yatqua (used snapshots).

When I changed rights of channels, and delete channel icon, after teaspeak server restarted every changes disappeared.

Pls. help, because after update (when server restart) everyi have to maki recreate every changes every time .
thx
 

Windmark

New member
Bei mir speichert sich die sqlite nicht richtig ab, daher werden bei mir Änderungen nicht dauerhaft gespeichert. Der Server braucht auch erheblich lange zum herunterfahren.
 

WolverinDEV

TeaSpeak Team
Staff member
Administrator
@Windmark do you have a log for me?

@dension Hmm that's crazy, I had that bug just once within my life ant that was when I edited the channel permission via the Tea*Speak 3 permission editor. But it wasn't reproduceable anymore
 

Windmark

New member
@Windmark do you have a log for me?

@dension Hmm that's crazy, I had that bug just once within my life ant that was when I edited the channel permission via the Tea*Speak 3 permission editor. But it wasn't reproduceable anymore
Gibt leider keine Log darüber, da wurde nichts von aufgezeichnet, keine Fehlermeldung keine Debug Meldung nix. Nur die SQLITE bleibt in shm und wal aufgespalten.
 

WolverinDEV

TeaSpeak Team
Staff member
Administrator
Hey,
Kann es sein das du auf github der issue Besitzer bist? Wenn ja würde ich das tracking dieses bugs gerne nach dort verlegen und den thread hier schließen :)
 
Status
Not open for further replies.